LITE AV ALLT

Dagen blev kort idag då jag vaknade 15.45, ooops. Är det något fel om man sover så länge? Antagligen...
 
Det blev stallet på kvällen och jag red Feeri barbacka en liten stund. Bara myste för det mesta. Imorgon funderar jag på att antingen rida ut i skogen eller trimma lite på planen i skritt och trav för att stärka upp henne. Har inte bestämt mig än. Berättade jag att vi hoppade lite för några dagar sedan? Iaf så hoppade vi en oxer på ca 50 cm men hon hoppar ju som om det vore 1 m min lilla pingla. Hon behöver lära sig att hon inte behöver hoppa högre än vad själva hindret är, haha. Men vi fokuserar inte så mycket på hoppningen för tillfället då jag håller på att bygga mer muskler på henne och sådär. Vi jobbar i dressyren.
 
Imorgon blir det en ganska lugn dag tror jag. Stallet vid lunch eller eftermiddag, sen äta mat med mamma. Potatisgratäng och fläskfilé. Sen blir det att skåla in det nya året runt midnatt. Mycket mer kommer inte hända. Jag måste erkänna att jag tycker att det är skönt att vara hemma med familjen på nyår och ta det lugnt. Jag vill inte ut och festa och bli full och börja nya året med att vara bakfull. Festa är inte min grej. Om det hänt någon gång (som det har gjort) så beror det på grupptrycket. Fy, jag faller alldeles för lätt för grupptryck. Det är något jag ska jobba på.
 
Jag ska klura ut nyårslöften som ska hållas. Några har jag redan i huvet men några fler vill jag ha. Det ska bli skönt och roligt med ett nytt år. Nya möjligheter och starta om på nytt på ett sätt. Sånt gillar jag. Jag ska ta tag i bloggen lite mer seriöst och blogga mer. Jag tycker ju att det är roligt så jag kan ju satsa lite mer. Ny header ska jag fixa också, börjar bli trött på den jag har.
 
Men nu ska jag sova så jag inte sover bort hela dagen imorgon också. Imorgon blir det bra bloggning, det kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback