Dagen och morgondagen

Gick upp strax innan elva idag. Va i stallet vid tolv och på Harbacken vid ett. Red en timmes lektion tillsammans med mamma och Fargo. Det var riktigt roligt. Tränade på att ställa och böja hästarna, lösgöra. Feeri var fin, pigg och lite bråkig ibland men fin. Hon slängde lite med huvet och tjura men det gick över. Efteråt var hon jättesvettig och trött. Tack Helena! När vi var tillbaka i stallet igen så var det bara att slänga på fleecetäcke och stretcha. Idag var hon verkligen värd mat efteråt, min duktiga flicka! Hon var så fin på lektionen. Rosa schabrak, rosa lindor (bak) och sitt rosa prinsess träns! ♥ Åkte hem vid fyra tror jag, var inne en sväng på Willys. När jag kom hem så duschade jag och åt. Nu ska jag vila och äta lite glass om en stund. 
 
Imorgon ska jag hämta ut ett paket hos ica nära med saker från Frida tidningen. Om det är dom sakerna som man skulle få i första hand så är det bl.a. "Breaking Dawn part 1" :D Och fler saker men kommer inte ihåg vad det va xD
 
Imorgon tror jag att hästarna får vila så då tänkte jag passa på att rida Cinderella. Tänkte rida på vallen och prova lite galopp kanske :) Annars ska jag bara ta det lugnt och vila, är ju inte helt frisk än. Vill bli frisk så jag kan gymma igen :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback