I don't know were I belong, I don't know were I went wrong

Vaknade 13.15 idag, soft. Gick upp, tog ut Elliot och åt. Nu sitter jag här i soffan med Molly i knät och Elliot bredvid mig. Lite mysigt. Igår kväll så nös jag som en galning, vet inte varför... Min förkylning blir sämre och jag fattar inte varför! Jag har varit sjuk i 2 veckor nu. Jag måste bli frisk typ nu för på måndag börjar musikalveckorna och jag sjunger så jag måste ha min vanliga röst liksom... Jag förstår inte varför det blir sämre för jag har ju inte tränat eller gymmat eller något ju! Skit irriterade -.- Jag ska ta det lugnt tills mamma kommer hem, då ska vi åka till stallet. Vi ska rida ut våra hästar en sväng, jag tänker rida barbacka för det är så mysigt. Om det inte är kolsvart när vi är tillbaka så tänkte jag rida Cinderella på vallen en liten stund. Det var så kul att rida henne härromdagen :)
 
Igår så red jag Feeri på hackamore, jag hämtade henne i hagen och hoppade upp direkt på täcket. Mamma gick med Fargo. Vi skrittade runt stonas hage, det var mysigt. Feeri sparkade bara två gånger i början sen var hon jättesnäll ♥ Vi busade och travade lite också, hihi. 
 
Efter stallet så ska vi handla lite, sen hem och laga tacos! Mums, det var faktiskt minst två veckor sedan vi åt det ;) Sen blir det fredagsmys och bara chilla tror jag. Imorgon blir det stallet vid lunch tror jag och sen ska jag till Jossa och sen sover jag där, awesome! På söndag är det stallet och skriva novell om jag hinner och sen är lovet slut. Men det gör inte så mycket eftersom det är musikalveckor i två hela veckor så inga lektioner, bara sång! 
 
Jag tänkte bli blond igen inom snar framtid! Vill ha tillbaka mitt låååånga hår :'(

Kommentarer
Jaso säger:

Vad har du gjort idag då?? Och när har du sportlov??
Kram Jaso.

Svar: Tagit det lugnt :) själv då? Jag har sportlov denna veckan som är (v.8)
Maja Hammarbäck

2013-02-22 | 20:55:36
Bloggadress: http://Jaso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback