There's nothing like you and me together

Hade nationella prov idag 8.30-12.10 var inte så jättekul måste jag väl erkänna.. Men jag tror det gick bra i alla fall! Gymmade ca en timme efter skolan och kom hem för en stund sen. Alldeles strax ska jag göra läxor och sen ska jag laga kyckling till mig själv. Senare ska mamma och jag till stallet, gå en promenad med hästarna och fixa i stallet. När vi kommer hem ska jag duscha och plugga om inte klockan är för mycket. Måste lägga mig tidigt idag. Ska vara på skolgården 6.45 imorgon bitti för då ska idh-profilen åka till Romme och åka slalom heeeela dagen! Jippi, jag kommer dö. Kommer hem typ 18.30 (om jag överlever) så blir en lång dag och jag kommer ju inte hinna plugga något imorgon då. Har nationella samma tid på fredag igen.... Suck. Biologi prov nästa vecka och 2 redovisningar + läxor.... SUCK x10.
 
Om ni undrar så tänker jag jobba Feeri från marken någon vecka eller så nu för att hon är lite trottsig eller vad man ska säga mot mig just nu. Hon gör typ tvärtemot vad jag vill att hon ska göra om ni fattar :/ Hon stegrade flera gånger mot mig i helgen när jag longerade henne... Jag ska få henne att lyssna ordentligt på mig och hålla koll på mig hela tiden. Så vi får ännu bättre kontakt innan jag sitter upp på henne igen så då kan vi vara 100 % "sammansvettsade". I alla fall, i helgen blir det stallet, gymmet och plugga så jag kommer ikapp. Tråkigt men tyvärr ett måste... 
 
Hoppas ni mår bra förresten!

Kommentarer
Linnea & Isabell säger:

Hej! Det skulle vara jättekul om du ville vara med och tävla om veckans blogg :)
Direktlänk hittar du här: http://linneaisabells.blogg.se/2013/february/veckans-blogg.html

2013-02-06 | 17:29:57
Bloggadress: http://linneaisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback