cause in the end I will know that the pain was just the weakness melting away

NU är jag taggad till månen och tillbaka! Nu gäller det verkligen. Jag har 94 dagar på mig att förändra hela mitt liv och min kropp. Mitt mål är 70 kg. Så fort jag har skrivit klart detta inlägg så ska jag sätta mig och skriva ett matschema och vad jag och mamma ska handla ikväll. Planera varje måltid. Varje dag. Nu kanske vissa tänker att "aldrig att hon klarar det!" Men då säger jag bara en sak. Kolla på mig den 23 april! Där kommer ni ha beviset! Tro på mig eller inte, jag KOMMER klara det! Ni som tror på mig får gärna säga eller skriva till mig att ni gör det. Lite extra stöd är bara positivt. Precis NU börjar jag! I CAN DO THIS!
 
Här kommer inspo bilder!

Kommentarer
Friskey säger:

klart du klarar det! :)

2013-01-18 | 17:07:39
Bloggadress: http://friskey.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback