flightless bird, american mouth

Hunnit med skola, sjukhusbesök, ö&b & fixat mitt rum o städat hittills idag. Snart bär det av mot stallet. Hoppas min älskling mår bättre idag. Så fort vi kommer hem ska jag ta en snabb dusch för att sedan tidigt krypa ner i sängen och läsa och kanske kolla film. Min säng är verkligen min bästavän <3 Älskar mitt rum nu. Har en HEL vägg med bilder på Justin Bieber, sover med honom på påslakanet, har alla twilight böckerna och håller på o läsa den sista och har de tre första filmerna av twilight och även ett twilight spel <3 Jag är sjukligt beroende av Justin Bieber & Twilight. Känner för att skriva massa blaja men kanske händer att fel personer läser då... Åh vad jag älskar twilight soundtracks! (Btw)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback