lite av varje

Tycker personligen att ni borde lyssna på "pop danthology 2012" och även -11, -10. Dom är riktigt bra! Ska färga mitt hår igen i mars-april så det ser fräscht ut på konserten. Rött alltså. I helgen står stallet på schemat. Imorgon ska jag longera våra hästar och på söndag ska vi rida. Ska även ta ner allt julpynt i källaren här hemma och städa. Känner lite press på mig då jag ska ha 2 muntliga redovisningar för klassen vecka 5... Svenska & fysik. Dagarna och veckorna flyter på så fort tycker jag så vipps är det Justins konsert i april och sedan vipps sommarlov och Robbies konsert. Så fyller jag ju hela 16 år i sommar också! Fuck yeah. 
 
Jag undrar vilket gymnasium jag kommmer att gå i höst. Vill ju så gärna gå hästgymnasium men det är ju tyvärr ganska dyrt men man kan ju ändå alltid söka. Vill verkligen inte gå kvar här i stan.. Aja, vi får väl se hur det blir helt enkelt. Har också bestämt mig för att byta livsstil nu. Träna, äta mer hälsosamt, nyttigare och sådär. Må bättre helt enkelt. Åh vad jag längtar till sommaren och sommarlov! Sola, bada, rida massa och faktiskt kunna fortsätta att utbilda min underbara häst.
 
Många som har kikat in här på min blogg och läst både igår och idag. Fler än i vanliga fall iaf, haha. Dessutom så vill jag ha vår nu och ingen mer vinter! Det är alldeles för kallt och halt. Då kan man inte ut och springa eller rida ordentligt och det suger! Undra vad jag ska hitta på nu då... Typ städa lite kanske? Fortfarande pigg som en mört. Sen ska jag kolla på film och läsa bästa boken. Shit vilket fint och rörigt inlägg ni fick av mig nu, varsågoda! Så det ser ut i mitt huvud, haha. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback