Tankar

Bra start på dagen när man vaknar strax efter fem för att man har så ont så man inte kan somna om. Så jag är klar nu. Tittar på mtv och tänker sitta här till kvart i åtta. Det är nästan så jag har ont i magen över gymnasie valet. Väljer mellan två skolor och båda verkar lika bra! Åhh, hatar att ha ångest. Plus att jag har dåligt samvete för att jag inte tillbringar mer tid med Feeri...Hon verkar liksom ledsen :'( Jag önskar att jag kunde vara med henne dygnet runt, året runt! Jag ska gosa mer med henne och pyssla om henne mer, min älskling. Igår var hon på gos humör så jag t.o.m fick klappa henne på huvet och pussa på henne. I vanliga fall har hon mycket energi, hatar pussar och gos stunder. Hon gillar fart! ;)
 
Alltså egentligen vet jag inte varför man har en blogg. Eller jag vet inte varför jag har en blogg iallafall. Jag skriver ju ändå bara vad jag gör vilket inte är så kul att läsa kanske... Bara "åh, idag har hon gått upp ur sängen och ätit lunch!" kul att läsa liksom...Eller? Haha. Ja, men jag tvingar ju ingen att läsa. Bryr min ändå inte så mycket om hur många det är som läser! Fast det är ju klart att det är roligt när man har fler läsare ibland men det är inte livsviktigt för mig. Jag undrar hur ni som läser min blogg ser mitt liv. Typ om ni tycker jag har fullt upp eller gud vad hon är slö eller whatevah ;) 
 
Jag vet inte heller varför jag fastnar för att läsa bloggar.. Jag läser bloggar som mina kompisar har gjort men det är nog mest för att jag inte träffar dom så ofta så att jag ändå kan hänga med på vad som händer i deras liv. Jag är typ beroende av att veta vad människor som jag tycker om gör på dagarna när jag inte hinner träffa dom så mycket. Bli INTE rädda nu, jag är ingen stalker!! Jag gillar bara att veta på ett ungefär vad människor i min omgivning gör. Sån är jag. 
 
Asså, shiiiet..Jag gillar One directions låt "Kiss you".......omg..FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback