GYM x2

Strax innan tolv var jag på gymmet idag. Brände 200 kalorier på konditionsmaskiner och sen körde jag styrka i armarna. När jag kom hem så kollade jag på Pretty Little Liars. Sen åkte vi till stallet vid halv fem, red en sväng. Det var flugor som retade Feeri och hon var lite dum så mest så studsade vi idag. Var nog mer i luften än på marken, haha ;) Jag duschade henne efteråt för hon var så svettig. Sen på med flugtäcke och flughuva och sedan ut i hagen.
 
Åt kycklingpastasallad till kvällsmat, super mumsigt! Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt. Vid 22:20 så ska jag möta Matilda på gymmet. Ska köra kondition och sen cyklar vi hem till henne och så ska vi kolla film och jag ska sova där. Mysigt.
 
Imorgon ska jag vara med Mathilda, om det är varmt så ska vi säkert bada i hennes pool och vara ute. Kanske fota? Sen sover jag hos henne. På lördag är det konsert i Göteborg, kommer hem på söndag igen och på måndag fyller jag år. 
 
Har haft hela 150 st unika besökare idag! Rekord. Tack så mycket för alla snälla kommentarer! Det värmer ska ni veta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback