HOME SWEET HOME

Kom hem vid elva. Sov på tåget och var nästan rädd att vi skulle missa att gå av vid Katrineholm för att när jag vaknade så gick det verkligen inte att hålla ögonen öppna! Sovit 2 timmar "inatt". Vid halv ett gick jag ut och solade i 2,5 timmar. Snart ska vi till stallet och skritta en sväng om det inte är föör mycket flugor. På vägen hem ska vi handla. Senare ska vi göra min tårta till imorgon. Gymma ska jag hinna också. Och lägga mig tidigt idag för imorgon ska jag upp ganska tidigt för att jag ska hinna gymma. Om det är sol imorgon så tror jag att vi ska till Djulö en sväng för att sola och bada och så ska vi fika och fira mig då. Kl sex på kvällen är det lektion som gäller! Hoppas min prinsessa är samarbetsvillig.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback