IT'S OVER

Jag vet inte vad jag ska göra med kära Feeri. Hon går knappt att rida längre. Jag vet inte vad det är med henne! Hon studsar och slänger med huvet och hoppar upp i luften. Fan. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra! Kan det vara så att vi inte passar tillsammans längre? Jag älskar henne mer än något annat. Jag vill ha tillbaka min lugna, duktiga häst.
 
Är så trött på falska människor och sånna som tror att de bestämmer över allt och alla. Jag är inget jävla husdjur. Jag har faktiskt ett eget liv, tro det eller ej. Jag kan inte bara rätta mig efter andra hela tiden. Fan, jag är så jävla trött på det. Nu är det fan slut!!
 
Stundens humör: Förbannad, besviken, ledsen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback