Tänk

Jag förstår inte varför det behöver vara såhär... Det behöver inte vara såhär men folk som är idioter kommer alltid förbli idioter vilket är synd.. Den där lilla elaka kommentaren som du säger till dina polare för att vara cool, tror du inte att jag hör? Jag är inte döv på något sätt. Det sårar så in i helvetet. Jag hör och ser ALLT. Jag förstår "kodord" som ni gör. Jag är inte trög. I allmänhet, man säger inte elaka, dumma kommentarer om/till någon. Om man gör det så undrar jag hur du blev uppfostrad. Seriöst. Era föräldrar måste skämmas. Tänk på hur personen som ni retar känner, va inte så ego.
 
Inser ni ens att personer, människor med liv och familjer tar livet av sig p.g.a mobbning??? Och nej, ni kan inte säga att de som tar livet av sig bara ger upp och är svaga för ni vet antagligen inte hur det känns att bli mobbad. Ni kan aldrig säga saker som ni inte vet något om. Fyfan, jag blir så förbannad över det här. Hur FAN kan ni leva med er själva??? 
 
Seriöst, tänk er för. Säg inte den där elaka kommentaren. Snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback