FEERI

 
Idag har jag fyllt på strö inne i Feeris box så det blev lite tjockare och mjukare. Packat påsar och allt gjorde vi. Sen red jag Feeri och jag tror att det gick bra. Vi får ju se imorgon om det känns lika bra. Hon kändes högre bak och högre på höger sidan bak. Sen så gick hon liksom mjukare med bakbenen och rundare i skritten, det kändes annorlunda på ett väldigt bra sätt. Jag hoppas det håller i sig! Imorgon får jag rida henne som vanligt och då tänkte jag prova att trava för att se hur det känns.
 
Denna filmen gjorde jag idag. Det tog fyra (!!) timmar för fyra minuter, haha.. När jag har en reflextröja på mig när jag rider, den filmen är från idag så kolla på bakbenen om ni ser någon skillnad från när jag rider och det är dimmigt.
 
NÅGON SOM HAR BRA TIPS PÅ RIDÖVNINGAR SOM STÄRKER BAKDELEN??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback