GLOBEN!!!

Har inte hunnit blogga den här veckan :( Iaf så är alla delarna i svenska np färdiga nu vilket är såå skönt! Igår hade vi sittsträning på Hageby, jag red Mamba och *** vad hon är skumpig xD Igår och idag red jag Feeri barbacka och det har gått super bra!! :D Imorgon åker klassen till Globen!! :DDD Ska åka tåg 6.58 imorgon bitti och kommer hem vid 21-22 på kvällen. Vi ska kolla på hoppning och dressyr clinic och jag kommer ha med mig massa pengar så jag kan shoppa saker åt Feeri! Åhhhh det kommer bli sååååå jävla roligt!!!!!
 
Godnatt !
 
 

Kommentarer
JennyM säger:

Åh,jag vill också dit och kika på tävlingarna och shoppa lite ju :P Hoppas du hittar massa fint!

2013-11-29 | 06:01:22
Bloggadress: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback