HOPPAS HOPPAS HOPPAS...

..att Feeri äntligen kommer att bli bra nu! Equiterapeuten var ju och kollade på henne idag. Han sa att hon hade en rotation i bäckenet och var lägre på höger bak och även svagare där (men det visste vi ju redan). Så han satte några nålar och så och sen sa han att det var fixat! Hon ska vila imorgon, skrittas på söndag (rida) och köra som vanligt på måndag igen :D Hon borde vara bra nu men om hon inte är det så skulle han komma tillbaka näst nästa vecka. Men jag hoppas verkligen att hon blir bra nu så vi kan bygga upp massa mer muskler. Förresten så sa han att hon var fint musklad i ryggen och väldigt fin fram och inte ett dugg stel där och det fick jag beröm för. Hon behövde bara lite mer rumpmuskler :)
 
Imorgon ska vi flytta hästarna till Gröna stallet. Det är fortfarande i samma byggnad men det finns tre olika stall. Och vi ska byta från gula till gröna. Så det blir att flytta allt strö imorgon och fixa i nya boxarna och kanske också flytta lite saker. Alltså blir det ganska många timmar i stallet imorgon antagligen men det gör ingenting! :)
 
Jag har studiedagar mån-ons så nu är jag ledig 5 dagar ! Och på torsdagen när vi kommer tillbaka till skolan så är det NP i svenska, muntligt :( Har även glömt att säga att vi ska till globen med skolan på Stockholms Horse Show på fredagen!!
 
Nu ska jag kolla på vampire diaries och sen sova. Ni får en passande bild så länge
Me right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback