SUNDAY

Var i stallet strax innan elva idag. Kollade först när Lida och Matilda red för dressyrtränaren. Sen fixade vi boxarna och det som ska fixas. Sen byggde vi fram några hinder i paddocken. Tog in hästarna och fixade dem. Jag lindade Feeris ben så hon inte skulle bli svullen eller få ont. Sen red vi fram ute på en väg mot skogen typ. Sen skulle jag och Feeri hoppa ett kryss. Det tog stopp :/ Men vi körde direkt igen och då bestämde jag mig för att vi skulle över så hon hoppade men hon hoppade ganska stort. Sen hoppade vi det flera gånger och det blev bättre och bättre. I slutet hoppade vi en tvåkombination och det gick superbra! Hon fick verkligen jättefina språng
. Det är så kul att hoppa med Feeri för att man märker att hon tycker det är väldigt roligt. Sen skrittade vi av i skogen igen och hon frustade jättemycket och var väldigt svettig efteråt.
 
Älskar verkligen att hoppa med Feeri. Hon tycker det är så himla kul och blir så pigg och glad så jag blir jätteglad. På fredag ska jag vara med på hoppträningen för Niklas så det ska bli spännande! Sen ska jag även rida för dressyrtränare om några veckor :)  
 
Imorgon är det dax för APL på Trolldal. Börjar 07.00 men mamma skjutsar mig så jag slipper iaf cykla! Nu ska jag duscha och sen ta det lugnt. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback