CHECKLIST'S

Igår skrev jag en checklist för idag och en för imorgon. Idag ska jag t ex packa hö, smörja, plocka fram saker osv. I stallet inför imorgon alltså. Då jag ska ta med Feeri till skolan. Vi lastar kl 7 imorn.   Feeri ska ha sitt hjärtträns, rosa lindor & rosa schabrak. Hon kommer vara såå söt! 

Just nu är vi på väg till Skogslotten i Norrköping för att kolla på Tyra Sjöstedt när hon hoppar! 

För några dagar sen så tömkörde jag Feeri på ett fält och hon gick så himla fint i form och ställde sig. Har nog aldrig sett henne så fin förut! I förrgår red jag ut henne själv och det gick bra. Igår red mamma och jag tillsammans en liten sväng. Idag ska jag tömköra Fargo och mamma ska gå med med Feeri. Jag håller på att tömköra Fargo mycket just nu för att det är bra arbete för honom. Plus att han bråkar och har inte riktigt fått till det än men det blir bättre och bättre ! 

Denna vecka har vi hästvecka! Sjukt kul ju. Imorn tar jag med Feeri och rider dressyr. Köra på Skogslotten på tisdag sen är det Strömsholm och Linköping och på fredag är det hoppning på Hageby!! TAGGAD på veckan alltså!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback