UPDATE

Hej och jag ber om ursäkt för mycket bildinlägg den senaste tiden. Har inte hunnit/velat skriva. Men nu tänkte jag ge er en update på de olika fronterna i mitt liv!
 
På häst fronten så är det bra. Båda hästarna mår bra. De vilade lite mer än vanligt förra veckan men det skadar ju inte! Idag skrittade vi till banan och skrittade lite på banan. Jag jobbade Feeri på volterna och att forma henne runt skänklarna. Det gick faktiskt riktigt bra på slutet och gick även bra i höger varv som är vårat svaga varv! Ska försöka att sätta igång henne mer och rida oftare och mer effektivt. Beroende på hur mycket jag orkar och hinner också.
 
I skolan går det bra och allt flyter på riktigt bra! Får min dator nästa vecka! Haft 2 läxor hittills (inte alls jobbiga). Alla i klassen är riktigt schyssta och alla kommer bra överens tycker jag. Det går även bra med tågresorna och så. Vecka 39 har vi special vecka vilket betyder bara häst!! Mån - dressyr, Hageby (kanske tar med Feeri!!!!!), tis- körning, Skogslotten, ons - Strömsholm, Tors - Linköping, prova på olika grenar, fre - hoppträning på Hageby. Snacka bra vecka där!!!!
 
I onsdags så red jag Hamlet på dressyrpass för Sissi. Han är en övervuxen connemara, skimmel, superfin & trevlig! Sissi sa att vi passade tillsammans :') Vi jobbade mycket på sits och att följa med hästen i rörelserna. Det var ett jättejobbigt pass som jag har haft träningvärk efter i flera dagar haha. Imorgon ska min grupp (vi är indelade i två grupper) tömköra tror jag och nästa vecka ska vi till Skogslotten och köra. 
 
Jag håller på att jobba med min viktnedgång. Det är svårt men jag kämpar på. Mitt mål är 70 kg. Jag har gett mig själv tiden fram till Jul. 2014 SKA jag vara smal och resten av mitt liv för den delen också! ;) 
 
Är det något annat ni vill veta eller så? Kommentera isf! 
 
Hamlet får stå för bilderna! ♥
DSC_0119DSC_0031

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback