DREAMS

Idag har jag varit i stallet i ca 5 timmar. Hoppade Feeri, fixade hennes box och sen gjorde jag inte så mycket mer. Det gick bra att hoppa Feeri. Vi tog oss över hela 60 cm, det var ett tag sen! Försöker jobba oss upp till 95 igen och det skulle vara kul att hoppa 1 m en dag :) Ikväll har jag kollat på Ryttareliten och Twilight. Är ju alla filmerna den här veckan :D På fredag är det hoppträning vilket ska bli kul! Imorgon kanske jag cyklar till stallet på dagen, annars blir det på kvällen. Ska rida ut på Feeri imorgon tänkte jag.
 
Annars är det så skönt med lov. Det som är mest skönt är faktiskt att slippa visa sig ute bland folk. Bara va i stallet och hemma, så skönt! Jag hatar verkligen att va ute bland folk, gå på stan och sånt. USCH! Känns bara som folk glor på en och då vill man bara sjunka genom jorden. Men samtidigt så vill jag bli en världskänd artist men det är ju en annan sak för då kollar folk på en för att dom gillar mig, inte för att dom ser ned på mig. Åh, jag vill verkligen "bli nåt" när jag blir äldre. Inte bara jobba på ett kontor hela dagarna. Jag vill se hela världen och göra förändringar, vara en förebild.
 
Sen får vi se om det bara är drömmar eller om de blir verklighet. Only time can tell.
 
Dagens hoppning, 60 cm hinder (jag vet att mina skänklar är förjävliga)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback