KORTFATTAT

Igår var jag så vansinnigt trött så att Feeri fick vila. Idag red jag Vulfa i skolan, det gick sådär. Hon är ju typ världens skumpigaste häst och vi skulle träna på att sitta ned och följa med i hästens rörelser idag... Det har gått bra förut men idag hade vi inget flyt :/ Det enda som gick bra var galoppen i slutet då jag fick henne samlad i form och då är hon riktigt fin! Annars sträcker hon ut halsen och går med näsan upp i luften. På kvällen red jag Feeri runt körslingan och galopperade lite. Hon fattade inte först att hon fick galoppera så hon travade bara attans jäkla fort men sen blev det några galoppsprång. Dock blev hon vääääldigt uppe i varv och stressad så jag travade en stund på banan tills hon lugnade ned sig och sen skrittade jag av. Vi får träna galoppfattningar i backar för hon är lite för svag i bakdelen. På fredag ska vi hoppträna iaf, hoppas det går bättre än förra veckan.
 
På onsdag i skolan ska vi hoppa för Lotta Björe! Ska kanske ta med Feeri om det går... Annars blir det ridskolehäst. Imorgon blir det stallet vid lunch, har inte bestämt vad jag ska göra med Feeri än. På kvällen ska jag på bio med Matilda, en komedi och jag tror att den hette "The other women".
 
Idag är det 1 MÅNAD kvar till Miley Cyrus!!! :D
 
Min finaste ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback