#SELFIE

Igår red jag Feeri över bommar. Precis över bommarna gick hon jättebra i skritt och trav men på samma ställe på spåret började hon galoppera på stället och sparka bakut... :/ Jag blev så arg på henne.. Men i slutet gick det bättre :) Jag skrittade fram innan passet runt stallet en sväng med Fargo som handhäst och han var jätteduktig!
 
Idag har jag diskat, pluggat och varit i stallet. Red Feeri ett varv runt körslingan som är typ sand med uppochned försbackar så det blev lite träning! Imorgon är det hoppträning och jag ska tvinga mamma eller Matilda att filma så det kommer upp här sen :) På lördag blir det kanske dressyrträning. Ska även träna på att visa häst vid hand imorgon och knoppa. Även klippa Feeris man kort...
 
Feeri i sitt nya coola REAL täcke ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback