FEERI

Equiterapeuten kände på Feeri och kom fram till att hon sträckt sig i vänster sidan av bogen och i halsen. Det som troligen har hänt är att hon har snubblat rejält och nästan gått ned på knä. Så han satte några nålar och sen sa han att hon ska vila helt till på måndag. Då ska jag longera henne och kolla hur hon går. Sen kommer han tillbaka nästa onsdag igen och behandlar henne så får vi se hur lång tid det tar innan jag får rida igen...
 
Jag får iaf rida lite medan Feeri är dålig. Jag ska rida Hälge fre, lör och söndag igen. Tänkte ta en tur i skogen med mycket galopp eftersom han har mycket energi som han behöver få ut och sen blir det nog ett dressyrpass och den sista dagen vet jag inte. Kanske lite mys barbacka!
 
Nu ska jag kolla PLL innan jag ska sova. Imorgon är det jobb 9.30-15.30 och sen stallet och sen till Harbacken för att kolla på deras pay n' jump :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback