I'M A FREAK

Igår red jag Hälge barbacka i alla gångarter och det gick faktiskt väldigt bra! Det enda som saknades var bara framåtbjudningen... Idag har jag varit med stallägarna med deras hästar och hjälpt dem i Vilsta när det skulle träna maratonkörning. De hämtade mig kl 9 och sen på träningen så fick jag stå där bak på vagnen och luta mig i svängarna sådär coolt ni vet? ;) Det var iaf skitkul! Sen var vi tillbaka i stallet strax efter två och då bjöds det på pizza. Sen blev det skogstur på Hälge med mamma och Anna. Sen borsta Feeri och massera in liniment och sen ut med dem och till sist åka hem. Tillbringat hela 8 h i stallet med hästar och träningar. Så nu är jag helt slut! Ikväll blir det bara chill och kolla film!
 
Imorgon har vi lunchen i stallet och Feeris förra ägare kommer och kollar på henne... Nervöst. Så ska jag rida ett dressyrpass på Hälge med dressyrsadel också :) Sen får vi se om det händer något mer imorgon.. Hoppas på en fika med en speciell person.. Fått en förfrågan om att rida in en häst också...
 
Nu ska jag äta så vi kanske hörs senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback