SNABB UPPDATERING

Slänger in ett snabbt inlägg innan jag ska sova! Igår va vi på Hööks. Köpte ett rosa och ett orange schabrak till Feeri och matchande orangea lindor. Sen en rundsydd gramantygel - tänkte prova det när hon är igång sen! Köpte även en ny piggborste, rosa såklart! Idag har jag ridit Hälge igen :D red med Evelina och Lida på körslingan. Redan från början så kändes Hälge väldigt pigg och sen när vi galopperade så bockade han några gånger och ville rejsa. Det var jätteroligt och Hälge var som sagt väldigt pigg och glad! Ska rida honom hela helgen också :) när vi kom hem från stallet så bytte jag om och sen sprang jag en liten runda på 3,3 km. Och jag orkade springa hela vägen :o sen blev det duschen och nu ligger jag i sängen och ska sova! Fett trött och börjar jobba 7.45 imorgon... Och imorgon kommer ÄNTLIGEN equiterapeuten!!! Hoppas verkligen att han hittar något fel med Feeri och att han kan fixa det! Håller tummarna!

Nu måste jag sova, godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback