FRUSTRERAD.

Igår gick jag en promenad med Feeri. Fixade våra boxar och på kvällen klippte jag Fargo. Först var han jätterädd och jag trodde inte att det skulle gå men sen gick det jättebra. Det blev lite ojämnt och så men va ju första gången jag klippte själv så är ändå nöjd. Idag körde jag och Johanna Bellman och mamma red Fargo en sväng i skogen tillsammans. Jag longerade Feeri idag också och för det första, när hon bara skulle skritta på volten så bara kastade hon sig upp i luften och stegrade flera gånger, är väl energi som hon behöver få ut. Feeri haltade tom i skritten i vänstervarv idag :'( och i traven i högervarv och i vänstervarv i trav som varit enda gången hon haltat... Åhh jag får verkligen damp på det här snart!!! 5 JÄVLA MÅNADER. Vad fan ska jag göra?
 
Dessutom ville jag så gärna se "Horrible bosses 2" på bio idag men ingen kunde se den med mig :( Får väl trösta mig genom att kolla på ettan ikväll... Nu ska jag kolla hoppning och sen filmen.
 
Imorgon blir det att rida Fargo på banan och julpynta våra boxar.
 
Är så himla frustrerad för det finns så mycket saker jag vill göra men som jag inte kan...
 
Resultatet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback