INGA NYÅRSLÖFTEN 2015

Jag har ju kört med nyårslöften nu några år och skrivit ut dem här och så men jag har inte direkt kunnat hålla dem så bra... Så nu tänkte jag att jag spikar inte upp några nyårslöften utan att jag mer vet själv vad jag måste ändra på med mig själv. Då kanske det går bättre. Men det kommer bli lite förändringar och det ska bli spännande!
 
Ikväll ska jag bara vara hemma med mamma. Vi ska äta gott och ha det mysigt. Ändå rätt skönt att slippa inleda 2015 med att va bakis.
 
Så ikväll har jag tid att skriva vad jag tyckte om mitt 2014 och göra en liten sammanfattning, om jag kommer ihåg. Asså det känns som att varje år bara blir sämre och sämre så känner att jag inte har så stora förhoppningar på 2015 men man kan ju alltid hoppas att det ska bli mitt år... Bara jag får ha kvar Feeri så blir jag glad.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback