MIN JUL

Har haft fullt upp sen i fredags så jag har verkligen inte hunnit blogga så jag ber om ursäkt. I helgen städade jag och mamma flera timmar och var i stallet som vanligt och solade på söndagen också. Tror det var i helgen jag red Fargo på banan och det gick superbra! Vi red tom i alla gångarter och han var hyffsat lugn och fin :) I måndags kom mormor och morfar och då var vi och handlade och tog det lugnt på kvällen. I tisdags var jag, mamma och mormor på stan på dagen och sen var mamma och jag i stallet. På kvällen var det uppesittarkväll och fixa det sista med julklapparna. Igår på julafton var mamma och jag i stallet på fm, fixade boxarna, borstade hästarna och gick en liten promenad med dem. Feeri fick sin julklapp som var den rosa grimman men en liten ko maskot på.
 
Var sedan hemma vid strax innan tolv och då duschade jag och fixade mig. Sen var det mat vid två. Kalle Anka vid tre såklart och efter det var det julklappar som skulle öppnas. Jag har gjort en video med det jag fick så jag lägger upp den strax! På kvällen åkte vi en liten sväng till stallet och tog in hästarna och pussade på dem. När vi kom hem kollade vi på Karl Bertil Johnson och sen Victoria Secret Fashion Show och sen kollade vi på Svensson Svensson och Notting Hill, sen var julafton slut.
 
Idag var vi i stallet på fm och sen åkte Matilda, jag, mormor och morfar till Uppsala för att träffa min moster och hennes familj. Vi åt julmat, fick julklappar och hade det allmänt mysigt. Åkte hem vid fem och var hemma strax efter sju tror jag. Då åt jag lite och sen har jag tagit det lugnt. Nu kollar hela familjen på Frozen. Sen ska jag kanske kolla en film i sängen om jag orkar. Imorgon har vi lunchen i stallet och sen vet jag inte vad som händer, hoppas man får ta det lugnt för jag har hållt på för fullt sen i fredags...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback