MIXED FEELINGS

Idag var det först skola, sen hem i regnet. Kom till stallet vid sex tror jag. Fixade Feeris box. Vi köpte nytt hästfoder igår så nu får Feeri prova lite nytt! Hon äter nu Kraffts Mash och blåa mineraler + lite av det gamla fodret (pavo musli) så får vi se hur det funkar. Sen tog jag iaf in Feeri och borstade bara av hennes ben idag så jag kunde sätta på hennes skydd (hon var inte skitig i övrigt) och jag borstar henne varje dag annars. Sen åkte vi hem och åt och sen har jag kollat PH och nu ska jag kolla PLL julavsnittet innan jag ska sova.
 
Kommer ni ihåg det HÄR inlägget? Väldigt blandade känslor bakom det och lite läskigt att skriva ut det tycker jag fortfarande..
 
God natt alla fina ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback