10 FEBRUARI

Nu sitter jag på tåget på väg hem. Är hemma strax efter tolv. Då ska jag plugga tills mamma kommer hem. Har en sak jag måste göra som är till imorgon. Har en inlämning som ska in om ca 2,5 veckor som jag har gjort hälften på och sen fick jag en stor uppgift idag som en liten del av den ska vara inne nästa vecka (på sportlovet jag vet). Idag ska jag tömköra Feeri tror jag. Det var ett tag sen och det går ändå inte att göra så mycket annat heller. Sen har vi insläppet idag också. Så denna dag består av stallet och plugg.
 
Igår red jag Feeri lite bara i skritt. Det gick bra och hon var duktig. Hon har gått upp i vikt (vilket är bra) och byggt om sina muskler lite. Hon börjar bli finare! Har inte så mycket mer intressant att skriva tror jag inte.. Skönt med lov efter den här veckan. På söndag ska jag vara funktionär på en hopptävling på trolldal. 8.30- ca 14.30. Annars ska jag ta det lugnt på lovet. Träna och vara i stallet.
 
Vet ni en sak? När jag åker tåg så kan jag se stallet där våra hästar står och se våra hästar beroende på vilken hage dem går i! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback