2DAY

Idag blev det ingen skola för min del då jag hade ont i huvudet och i halsen imorse när jag vaknade. Så jag somnade om och vaknade vid lunch. Tog en ipren och kollade på film. Sen kollade jag på en till film och sen när mamma kom hem så åkte vi till stallet. Gick en promenad med hästarna i mörkret. Feeri behövde röra lite på sig. Sen ryktade jag henne och sen fick hon gå in i boxen. Kom hem strax efter åtta, då åt vi och mamma och jag satt och pratade en stund. Sen kollade jag en till film och nu ska jag alldeles strax röra mig mot sängen. Imorgon börjar jag runt lunch så gör ingenting att jag är uppe sent idag.
 
Ska cykla till stallet och det är ca 5 km så jag cyklar strax efter elva. Sen blir det att mocka och fixa i stallet och sen hålla på med hästarna :) Nä men nu ska jag göra mig iordning för att gå och lägga mig!
 
Söta Nova :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback