4 FEBRUARI 2014

Feeri har vilat i 2 dagar nu. Mest för att underlaget är halt och knöligt. Feeri skulle spänna sig om jag red och det hjälper inte nånting så bättre att hon vilar då. Imorgon ska jag försöka röra lite på henne, promenad, longering eller skritta lite. Det återstår att se! Idag har jag förutom varit i skolan pluggat massor. Läst jättemånga sidor så mina ögon är så trötta nu. Men det är så skönt att vara med i skolarbetena och känna att man har lagt ner tid på arbetena och får bra betyg. Fick B på en examination i matte för några dagar sedan. Fick A på min muntliga redovisning om senskador. Även A på en grej inom djurhållning.
 
Nu ska jag renbädda min säng och sen kolla på paradise hotel innan jag kastar mig i sängen för jag är så trött. Imorgon är det stalldag! Hoppas den slutar mycket bättre än förra veckan... Berättar imorgon hur det gick!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback