DAGEN

Vaknade vid 12. Åt lunch och kollade på några avsnitt av Hannah Montana. Sen åkte vi till Cheapy och köpte pellets till hästarnas boxar. Efter det åkte vi till stallet. Fixade boxarna först och sen fyllde på tre påsar pellets till Feeri. Sen var tanken att jag skulle trimmat Feeri idag men jag kände inte för det så jag longerade henne istället. Skritt och trav. Hon var duktig och det var nog ganska jobbigt då det var kramsnö och lite djupt. Hon var nöjd och på myshumör. Ryktade henne ordentligt också så hon blev riktigt snygg (även fast hon var det innan också).
 
Imorgon ska vi rida medans det är ljust. Tänkte prova först att rida på ett fält men om Feeri flippar ur och stegrar som senast så går vi till banan men jag hoppas det funkar med fältet. Då kanske vi kan busa lite eller bara jobba på. Annars vet jag inte vad som händer imorgon, ta det lugnt antar jag. Nu ska jag kolla film eller HM eller nåt och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback