FRAMTIDEN

Vad har framtiden att erbjuda egentligen? Jag har aldrig haft ett riktigt förhållande. När jag ser andra par gå och hålla varandra i handen så kan jag aldrig se framför mig att jag kommer hålla någon i handen en dag. Sånt är så främmande för mig. Man funderar på när man kommer få sin första pojkvän (om man kommer få en). Kommer jag få barn? Kommer jag flytta till en annan stad? Det finns så mycket jag funderar på om framtiden. Vissa saker är skrämmande och andra saker är spännande.
 
Jag längtar lite tills jag blir äldre då man går ut skolan och blir mer "vuxen". Nackdelen är att Feeri blir äldre och jag vet inte hur länge hon kommer leva. Den dagen hon inte längre finns kommer jag att gå i två delar. Usch, jag vill verkligen inte ens tänka på det. Hon betyder så himla mycket för mig. Fy, det är det värsta när man har djur. Dem blir äldre och dör fortare än vad vi gör. Men det är så mysigt att ha djur.
 
Efter gymnasiet så funderar jag fortfarande på vad jag vill utbilda mig till. Jag har tänkt på hippolog, ridlärare, unghästutbildare än så länge. Något i den stilen blir det nog som det ser ut just nu. Hästar är definitivt något jag vill jobba med i framtiden om det är möjligt. Man vill ju ha ett jobb som man tycker är roligt och som man är intresserad av.
 
Jag vill gifta mig med världens bästa kille och få barn. Bo i hus eller på gård med hästar. Vara lycklig och ha den bästa familjen i världen. Vi får se vad framtiden har att erbjuda! Jag hoppas att det är något bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback