LITE UPPDATERING

Hann inte blogga igår. Red Kalle och det gick bra. Slutade en timme tidigare så jag gymmade direkt när jag kom till stan. Körde ben med Matilda. Sen till stallet och longera Feeri så gott det gick. Var halt, hårt och ojämnt... Sen hem och äta och sen PH finalen. SÅ arg för att Jeppe vann. Vilken skitstövel!! Stackars Aina :( Efter det kollade jag PLL och sen sov jag.
 
Idag var det skola som vanligt, hemma vid fyra. Städa och äta lite och sen stallet vid sex. Fixade Feeris box och lite annat men hon fick vila då underlaget gör så det är omöjligt att göra något :( Nu ikväll har vi badat Nova inför hennes operation imorgon. Vi håller tummarna för att det ska gå bra ♥ Imorgon har jag som vanligt apl på trolldal. Sen går jag till stallet och fixar.
 
Helgen bjuder på stall och plugg vad jag vet för tillfället. Annars får vi se. Nu ska jag lägga mig, god natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback