UPDATE

Igår köpte jag ett regntäcke till Feeri, fluffiga benskydd och en mankam. Köpte ett par ridstrumpor till mig. Sen köpte jag två tröjor på Ingelsta. En svart t-shirt med text och en rosa spetströja som jag är super kär i! Nova fick godkänt hos veterinären. Allt såg bra ut! Red Feeri igår också. Det gick bra men hon är lite oren höger bak i traven. Lektionen som jag skulle ridit idag är flyttad till imorgon. Var i Norrköping halv sex idag. Mötte Irma, Johanna och Olivia vid rese och så gick vi till Texas Longhorn och åt. Sen åkte vi spårvagn till Eneby och köpte godis på ica och sen gick vi hem till Olivia och kollade skräckfilm. Fy vad läskig den var :( Haha, men kul hade vi iaf! Mina Girls ♥
 
Nu ska jag sätta på en film och sen sova.
 
Bild från min instagram @majahammarback FÖLJ! Nya rosa tröjan <3
 
Gymmade igår också, körde ben. Orkade 120 kg i benpress! För några dagar sedan körde vi armar och då orkade jag 45 kg i biceps curl. Känner mig stark ibland :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback