2014-01-09

Red Doris och Ofelia i skolan idag. Vi bytte hästar i mitten av passet då vi tränade inverkan. Från att sitta på en häst som är över 1,70 till en liten storhäst på kanske 1,50-55... Kändes som jag red en shettis typ, haha. Men det gick helt ok!
 
Va i stallet på kvällen och tömkörde Feeri i både skritt och trav och hon gick jättefint i form och ställd! Såå stolt över henne. Sen longerade jag en busig Fargo som galopperade lite vilt.. Men sen lugnade han sig som tur var. På lördag ska jag rida Feeri för en dressyrtränare för första gången vilket ska bli spännande! Vet att jag skrev att jag inte skulle rida henne men den här tränaren kommer typ varannan månad eller en gång i månaden så jag vill prova och även få hennes åsikter om Feeri. Så det blir ett undantag.
 
Imorgon efter skolan så måste jag göra färdigt en uppgift som jag ska skicka in innan jag lägger mig imorgon. Måste få ihop minst 1,5 sida och jag vet inte riktigt hur det ska gå till men det får jag lösa på något sätt. Sen blir det stallet då och tänkte longera Feeri då tror jag. Men inlämningsuppgiften är prio 1 så vi får se vad jag hinner i stallet!
 
Helgen bjuder som sagt på dressyrträning, fest och lite hemmafix och stallet såklart! Det låter som en perfekt helg tycker jag :) Nu ska jag kolla HM och sen sova. Måste ställa om kroppen på att klockan ringer om mindre än sex timmar...
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback