KAOZ

Shiet, hållt på hela dagen. Vaknade 10, äta frukost, fixa sig och sen ned på stan. Var på åhléns, gladrags, h&m, lindex, kappahl, be young. Köpte lite saker och sen letade jag efter tunna strumpbyxor och hittade på tre affärer men inte i rätt storlek typ. Men var tvungen att köpa det så jag köpte ett par och provade dem när jag kom hem men dem passade såklart inte... Var på Maxi och köpte ett par andra för jag har ett annat par därifrån som sitter bra men dem passade såklart inte heller. Jag har för långa ben -.- Sen var vi på ö&b också och sen till Matilda och hämta alla hennes saker för hon flyttade hem till oss. Det tog några timmar. Så nu är alla hennes saker i mitt rum så det är fullt och hon bor också i mitt rum, mysigt men kanske lite trångt..
 
Förstår verkligen inte hur en vuxen människa med två barn kan beté sig som han gör... Punkt. Finns inget mer att säga verkligen.
 
Sen iväg till stallet typ halv sju för att fixa hos hästarna och sen ta in dem. Hemma vid åtta och då äta kvällsmat när man inte ätit annat än två mackor klockan tio. Liiite hungrig var jag... Nu måste jag försöka sova eftersom skolan börjar igen imorgon och klockan ringer kvart över sex. Skönt ändå att det är stalldag, då behöver man inte vara så pigg heller.
 
Glöm inte frågestunden :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback