SAKNAT MIG?

Haha, nej det tror jag inte ni har gjort. Igår var jag ju ledig men största delen av dagen bestod av plugg och sen stallet. Så hann inte med bloggen. Idag har jag pluggat igen men dock en annan uppgift. Men nu så är den färdig och ska skickas in! Sen ska jag fortsätta med nästa inlämning, suck. Som tur är så har jag i alla fall redan gjort halva. Måste plugga till muskelfysiologi prov som jag har snart också :( Usch och fy vad tråkigt med plugg!!
 
Imorgon är det stalldag vilket jag tycker om. Hoppas jag får rida Kalle igen :) Sen hem och sen till Feeri, fixa hennes box och longera henne i snön. Idag var jag faktiskt duktig och red även fast klockan var 19.30. Blev ingen ridning igår då det var snöstorm... Hovslagaren kom en snabbis till Fargo vid 20.30 för att han hade tappat några sömmar på en sko. Det gick bra att rida Feeri, hon var lite spänd ibland då hon var helt själv ute stackarn (haha), men det är bra träning! Funderar på om vi ska gå ut i djupare snö och longera imorgon så det blir lite jobbigare för henne.. Vi får se hur mörkt det är!
 
Annars flyter veckan på som vanligt. Apl på trolldal på fredag... Sen stallet. Helgen blir lugn tror jag. Va i stallet, umgås med Feeri och motionera henne. Kanske behöver plugga något men hoppas inte!
 
Nu börjar PH alldeles strax så ska gå till soffan nu. Sen blir det sängen. Hörs kanske imorgon förhoppningsvis!
 
Typiskt mig.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback