WOW

Feeri var så himla fin idag när jag red! Känslan var liksom "wow är detta verkligen min häst?" Hon fokuserade på mig hela tiden och gjorde precis det hon skulle. Hon sparkade inte heller någonting. Verkligen super fin var hon! Gjorde även en fläta i hennes man så efteråt blev hon lockig, så söt. Fyllde på strö i hennes box idag också. Imorgon står det uteritt på schemat så vi får se vart vi rider då! Det är så roligt att rida Feeri när man märker vilka framsteg hon har gjort ♥
 
Nu ska jag ta det lugnt och kolla på HM. Sen ska vi äta sötpotatis, grönsaker och kött. Mums, min mage kurrar redan, haha. Förresten så är det fett tråkigt att ingen uppdaterar sina bloggar så jag kan läsa :( Om ni har några tips på bra och intressanta bloggar så får ni gärna kommentera för jag älskar att läsa bloggar! Läser ca 10 st varje dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback