BLANDADE KÄNSLOR

Idag har vi legat vid sjön i 3,5 timmar och solat och badat. Sen åkte vi hem och åt lite och sen till stallet. Jag ryktade Feeri och provade att longera henne. Ni kan ju kolla på videon själva hur hon gick. Sen gick vi en liten sväng runt stallet med hästarna. Sen på med flugtäcke och flughuva och sen ut i hagen. Helt ärligt så börjar jag bli ganska orolig för Feeri nu. Hon går bra i skritten men verkligen inte i traven i ena varvet. Jag har låtit henne vila i 8 dagar nu. Känns inte som det är någon idé att ta ut en veterinär då den bara kan känna på benet och kolla hur hon går. Hon är inte svullen någonstans så är svårt att säga vart hältan kommer ifrån. Nästa tanke är hovböld, men jag kan inte se något konstigt i hoven...
 
Jag vill ju få reda på vad felet är. Tänk om det blir bättre av att hon rör på sig istället för att vila? Eller om hon behöver boxvila eller gå i en liten hage? Har hon ont?
 
Alla dessa frågor som jag vill ha svar på...
 
HJÄLP MIG!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback