HELGEN

Det var kul att vara med Mathilda som vanligt! Vi spelade kort, cyklade till storsjön och badade, badade i poolen, kollade på film och pratade massor. En riktigt bra människa det där <3 Igår var mamma och jag på Hööks, köpte ett träns till Feeri som är såå fint! Red dressyr på banan igår och det gick bra. Idag galopperade vi på körslingan och GUD vad hon var pigg! Innan varje backe så började hon trippa, gå i sidled och studsa och sen när jag gjorde galoppfattning så känner man hur hon tar i med baken. Hon galopperade riktigt bra idag och ganska långsamt. Imorgon tror jag att jag ska longera henne så hon får galoppera på böjt spår. Sen ska vi till Smultronstället om det inte regnar.
 
Feeri i nya tränset <3
 
I torsdags när jag hoppade Fargo!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback