PLANER

Feeri har vilat både igår och idag för att hennes skor är så slitna och håller på att gå sönder så jag har varit tvungen att vänta på hovslagaren. Äntligen kommer han imorgon! Hoppningen i söndags gick super bra och Feeri var pigg och glad :) I slutet hoppade vi 70 cm några gånger och det kändes bra! Idag har jag laddat upp filmen på youtube som är i förra inlägget. Jag gjorde filmen i natt, det tog 2 timmar. Men jag tyckte den blev bra :) Sen har jag städat lite och sen när mamma kom hem så åkte vi till Vingåker och kollade 110- och 120 cm klasser på en tävling. Sen åkte vi direkt till stallet och kollade till hästarna och sen kollade jag Feeris hovar och sen åkte vi hem.
 
Igår red jag Fargo och han gick i form nästan hela tiden i skritt och även en del i traven. Sen bråkade han inte en enda gång heller så han skötte sig super! Det var roligt att rida honom :)
 
Imorgon ska jag cykla till stallet vid 11 då hovslagaren kommer kl 12. Sen när han är färdig med hästarna så ska jag rida Feeri. Tänkte rida henne på banan och rida genom henne ordentligt innan hoppningen på torsdag! Sen om jag får tid över innan mamma kommer så tänkte jag smörja och fixa med utrustningen.
 
Nu ska jag kolla på film eller criminal minds och sen sova.
 
70 cm :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback