STANDARD NATTBLOGGNING

Idag red jag först barbacka på Feeri på banan i skritt och trav, det gick super bra och var mysigt att rida utan sadel. Jag gör ju inte det så ofta längre. Sen hoppade jag av och satte på en longerlina och tränade att stegra på kommando. Det gick sådär men vi fick till det några gånger. Vi gjorde även några lydnadsövningar. Sen provade jag att få Fargo att stegra sig och det gjorde han, typ. Han älskar verkligen att leka och han fintar en på riktigt. Jag har aldrig i hela mitt liv sett en häst som tycker det är såå kul att leka och hela hans ögon bara lyser av lycka. Han hoppar från sida till sida och sen drar han iväg i galopp helt lycklig. Det är verkligen kul att se då det gör en så glad. Så det var de vi gjorde idag och jag har inte ännu klurat ut vad jag ska hitta på imorgon med Feeri. Möjligtvis träna galoppfattningar på körslingan.
 
Vi kom hem vid fyra och då duschade jag och sen kollade jag på tv. Åt vid sju och sen kollade jag på criminal minds och vid nio klippte mamma mig och sen fortsatte jag att kolla på criminal minds tills nu. Funderar på att kolla ett till avsnitt innan jag ska sova för jag är inte ett dugg trött.
 
Nu i veckan blir det hoppträning på torsdag, färga ögonfransarna någon dag, sova, ha tråkigt, kolla på criminal minds såklart, rida Feeri och förhoppningsvis dressyrlektion då det var väldigt längesen sen senast.
 
Vad skulle jag göra utan dig? <3 (ursäkta min feta arm) 
 

Kommentarer
Mamma säger:

Bus-Fargo <3

2014-06-23 | 09:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback