DAY 2 - 20 FACTS ABOUT YOU

Kände att jag inte behövde skriva min bloggs namn (carolinamaja.blogg.se) så vi kör på day 2 istället!
 
1. jag är 180 cm lång
2. jag har en häst som heter Feeri
3. jag bor i lägenhet med min syster, mamma, 2 katter och 2 hundar
4. älskar färgen rosa!
5. har sett Justin Bieber live
6. ska se Miley Cyrus live 30 maj
7. har ridit i ca 8 år
8. jag hatar att ha vanlig bh på mig
9. jag trivs inte med mig själv
10. pratar inte med min pappa
11. är deprimerad
12. solar solarium
13. fyller år 22 juli
14. sminkar mig nästan aldrig
15. älskar att läsa bloggar
16. har sett ALLA avsnitt av Pretty Little Liars
17. tycker inte om att vara på platser där det är mycket folk
18. drömmer om att bli känd
19. jag tycker inte om one direction
20. vill hoppa 1 meter någon dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback