Just do it

Ask: majahammarback
Insta: majahammarback
Blogg: carolinamaja.blogg.se


Kommentarer
Anonym säger:

Jättekul att se videoinlägg! Det är ju det bästa med att läsa bloggar! :) tycker att din blogg är grymt skön och jag gillar verkligen sättet du skriver på! videoinlägg som jag skulle vilja se är på alla dina/era djur och någon makeup/hår video. Det skulle vara skoj att se.
Insåg även hur otroligt mycket kul vi hade när vi var yngre och att jag saknar dig väldigt mycket, du får gärna börja tala med mig igen om du känner för det för jag skulle tycka att det vore väldigt kul att ha dig som vän igen Maja! kram Josefin Palmberg ^^

Svar: Åhh vad glad jag blir! Jag ska fixa videos ;) det vore jättekul om vi kunde ses någon dag! :) kram <3
Maja Hammarbäck

2014-03-02 | 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback