MONDAY 3/3

Körde benpass på actic i Norrköping imorse, satan vad jobbigt det var! Kanske för att det var på morgonen och jag hade inte ätit något ;) Efter passet åt jag en protein bar så jag fick lite energi. Sen var det mentorstid och sen slutade jag 11.30. Då gick jag till kungs och åt deras jättegoda kycklingsallad med Sara, Emmelie & Lovisa! Sen gick jag till tåget och var hemma strax efter ett. Då sov jag några timmar för att jag kollade film med syrran igår och kunde inte somna förrän strax efter ett... När mamma kom hem så åkte vi till stallet och fixade boxarna och tog in hästarna. Nu är det inte många dagar kvar tills equiterapeuten kommer! Om hon blir bra efter besöket och jag kan rida henne igen så kommer hon vara såååå otroligt pigg... Vi får se hur det går då ;)
 
Ikväll har jag kollat på top model och talang! Sen har jag pluggat matte inför provet imorgon och det känns riktigt bra! Ska även lämna in en uppgift på engelskan som jag är nöjd med. Sen kommer onsdagen och banhoppningen i skolan! Hoppas det blir kul. I helgen är det stallet som vanligt och jag ska kanske gå en handledarkurs på körskolan så att jag kan börja övningsköra. Jag fyller ju ändå 17 i sommar så nästa år är det dags att ta körkort! Bäst att börja träna redan nu ;)
 
Känner mig inte så trött just nu eftersom att jag sov förut så jag ska nog kolla på ett avsnitt av CSI innan jag sover :) Ni får en bild på kycklingsalladen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback