SUNNY DAY

När jag vaknade imorse så kände jag att "jag kommer aldrig orka tömköra och longera idag". Så jag stannade hemma, sov en stund till, åt frukost och nu håller jag på att plugga. Senare ska jag kolla på PLL om det nya avsnittet har kommit upp. Usch, har ont huvet, är snuvig, hostar och det gjorde ont i gommen när jag åt förut :( Känns som jag aldrig kommer att bli frisk... Ikväll blir det stallet, Feeri får vila idag då hon har gått bra sen i lördags. Vill absolut inte överanstränga henne! Efter stallet blir det nog att ta det lugnt.
 
I helgen ska jag provrida en häst...
 
Idag skänker jag mina tankar till finaste Killbarry Mystery "Mysan" som nu galopperar på de evigt gröna ängarna. En väldigt fin ponny som lärt mig en hel del <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback