UPDATE

Varit lite torrt på den här fronten senaste dagarna, sorry för det! Igår red vi ut, 2 varv på körslingan trippade Feeri runt. Lite energi haha :) så jag red några varv på plan också för att hon skulle lugna sig lite. I slutet började hon gå ojämnt igen :/ men kan va för hon blev trött.. Vid fem åkte jag med mamma och kollade när Matilda spelade match. Sen åt jag kebabtallrik och godis, det enda jag åt igår! Idag har jag legat i sängen heeeela dagen lång och kollat filmer och ponnyakuten. Endast ätit lite godis idag, är liksom inte hungrig.

Nu är vi på väg till stallet. Jag har den starkaste halstabletten jag hittade på affären i munnen och det smakar ingenting .. Jag ska rida Feeri lite idag också, ska faktiskt prova att trava lite och se hur det går! Spännande :) så ska jag fixa hennes box och sen har vi insläppet. Ikväll ska jag plugga på hästfoder, har prov på onsdag. Imorgon ska jag försöka ta mig iväg till skolan. Så får vi se om jag orkar hela dagen eller inte. 

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback