NÖJD

Red ju för Lotta Björe idag. Det gick riktigt bra och jag är jättenöjd med både mig själv och Vulfa. Jag fick henne riktigt fin och lugn och jag fick bara beröm av Lotta! Vi körde mest markarbete men hoppade ju såklart också, inte så högt. Men det är ju inte höjden som är viktigast, det är ju tekniken! Men det låg nog på 50-60 cm. Jag tycker att Lotta var en väldigt duktig och trevlig tränare så tummen upp för henne! Hon sa att jag rider väldigt mjukt och följsamt och att jag skulle våga ta för mig lite mer och prova nya saker. Så det känns jättebra!
 
Feeri fick vila idag så imorgon måste jag rida, även fast det regnar... Igår red jag henne iaf, på volt över bommar och sen red jag ut en kortis och tog en galopp. Hon var super duktig! Det är så kul nu när hon börjar bli så musklig och speciellt på halsen!
 
Nu måste jag sova så jag inte försover mig imorgon som jag höll på att göra idag...
 
♥♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback