TRÖTT HJÄRNA

Idag har jag skrivit 3 olika nationella matteprov. I totalt 4 timmar... Förstår ni hur ont min hjärna gör? Haha :P men det kändes ganska bra iaf. 

Nu är jag på väg hem. Ska träffa syster på stan och sen hem. Strax innan fem blir det stallet. Fixa Feeri och sen hoppträning! :D idag måste jag kanske rida i t-shirt. Annars dör jag nog av värmen... Förresten så kom mina nya ridbyxor från Börjes igår! Helskodda svarta som passade perfekt! Ska rida i dem idag :) efter stallet blir det en lugn kväll. Men ska ju fixa boxen efter hoppträningen och ta in alla hästar och så så att det blir nog ganska sent i stallet men det gör inget! 

Min älskling rider 😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback